Ledige stillinger på Kulturskolen

Vi søger

Administrativ medarbejder til Musik- og Kulturskolen

Da en af vore administrative medarbejdere har søgt nye udfordringer, søger vi snarest en ny til at indgå i Musik- og kulturskolens administration.

Om jobbet
Musik- og Kulturskolen søger en udadvendt og serviceminded administrativ medarbejder med ''blækspruttekvaliteter'' 37 timer om ugen.
Administrationen er skolens centrale funktion, som varetager kontakten til elever, forældre og diverse samarbejdspartnere og som medvirker til at skabe det bedste fundament for god undervisning.
Vi løfter i flok, når det ind imellem går stærkt og sætter stor pris på videndeling og sparring i opgaveløsningen.

Tiltrædelse 1. december 2021 eller snarest herefter.

Vi forventer at du

  • har et godt overblik
  • er effektiv, selvstændig og struktureret
  • er fleksibel og hjælpsom
  • har et godt humør og har lyst til at spille med i et aktivt og levende miljø med børn og unge


Det vil være plus, hvis du

  • er uddannet og har erfaringer fra det kommunale system eller kulturskoleverdenen.
  • har erfaring med kommunale systemer, fx ØS-indsigt, SB-sys systemet og Rollebaseret Indgang.
  • har kendskab til Musik- og Kulturskolens administrative system SpeedAdmin
  • interesserer dig for musik og kultur
  • har et vist lokalkendskab

Vi tilbyder dig et spændende og afvekslende job i et musikalsk og til tider travlt hus. Du vil indgå i skolens administrative team, hvor arbejdsopgaver bl.a. omfatte

  • Elevadministration - elevkartotek, undervisning og hold, elevbetaling, registrering af instrumenter og udlån mv.
  • Administration af hjemmesider
  • Mail-, Telefonekspeditioner og personlige henvendelser fra elever, forældre, lærere m.fl.
  • Skriftlig korrespondance - herunder udfærdigelse af referater
  • Vedligeholdelse og opfølgning af kontrakter
  • Ad hoc opgaver
  • GDPR


Ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende principper for Ny Løn og efter gældende HK-overenskomst. 

Om os
Musik- og Kulturskolen tilbyder undervisning til børn og unge fra 0-25 år; decentralt i hele kommunen og på vores to adresser i Vejle by. Derudover indgår vi i en række eksterne samarbejder med især skoler og dagtilbud ligesom vi afvikler en årlig børnekulturfestival.

Du vil blive en del af en administration der - ud over dig - består af en administrativ medarbejder, en tekniker, en grafiker, en småbørns- og en Spotlightkoordinator, en leder og en chef.

Flere oplysninger
Ønsker du yderligere informationer, så kontakt Leder Tanja Sigsgaard Schmidt 2362 3869.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfrist: søndag den 24.10.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt onsdag den 27.10. (der gives besked den 25.10)

Børneattest 
Vi indhenter børneattest.

Søg stillingen her